Hledáte spolehlivé a prostorné vozidlo? Půjčte si dodávku!

Hledáte spolehlivé auto, ve kterém byste převezli prostě cokoli? Úplně všechno, ať už jde o stěhování, stavbu svépomocí, anebo třeba přepravu menšího počtu osob, které se nevejdou do osobního automobilu? V takové situaci potřebujete dodávku. Avšak není potřeba, abyste si ji kupovali, stačí, když si ji chytře pronajmete v půjčovně dodávek Brno Maxidodavky. Pronájem vozidla […]

Je flirt s cizím mužem mimo manželství tabu?

A proč by mělo být? Ale ne každý je jeho příznivcem. Dokonce se v minulosti považoval za lehkovážnost a zcela nepřípustný. Flirtovat s kolegou v zaměstnání? Kolegyně pohoršeně pozorovaly tu odvážnou, která si románek dovolila, a ještě k tomu před zraky ostatních. Ale pravdou je, že se možná jednalo jen o moralizování a přetvářku a […]

Jak dosáhnout výkonnostního marketingu?

Jistě se shodneme na tom, že marketing znamená pro majitele společnosti investici do budoucnosti. Jenže každý takový krok byste měli být schopni změřit. To ovšem neznamená, že všechny strategie lze měřit naprosto přesně a u některých je to prakticky nemožné. Ty, do kterých vkládáte nejvíce ale zaručeně spočítat dokážete. Otázkou ale zůstává. Měříte výsledky své […]

Nekomplikujte si podnikání, když nemusíte

Umět si určit předmět podnikání, zajistit si prostory a zaměstnance tak, aby se jeho firma stala prosperující na poli obchodu, aby zazářila a nezhasla, to je opravdu fuška! To se podaří opravdu málokomu. A že musí zvláště v počátcích přinést mnoho obětí, to je jasné. Ale to Vy víte určitě nejlépe. Vy ale můžete zodpovědnost […]

Jak být úspěšný v prodeji po telefonu

Velmi často firmy hledají prodejce po telefonu tedy takzvané dravce. Firmy do této pozice investují ročně mnoho svých financí, jelikož jim tyto prodejci tyto finance zpět znásobují úspěšným prodejem. Ono se řekne, že zvednout telefon, vytočit číslo, zavolat a prodat je jednoduchá věc. Ale zde platí, že opak je pravdou. Nejenže tato práce se nehodí […]

Marketingový výzkum pomocí agentury nebo vlastními silami?

Úspěšnost dnešního podnikání je ovlivněna řadou faktorů, které bychom měli umět identifikovat. Můžeme mít perfektní myšlenku, najít díru na trhu, dát zákazníkům něco, co jim doposud nikdo nenabídl. Ano, právě taková myšlenka je základem úspěchu. Není to ale jediný atribut. Úspěch podnikání může ztroskotat na špatně zvolené strategii. Ať už špatná volba umístnění produktu na […]